Wydanie warunków na wykonanie zjazdu z drogi gminnej

Komórka odpowiedzialna:
Stanowisko ds. budownictwa
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Kraśnik, ul. Kościuszki 24, pok. nr 12, tel.(81) 826 41 62
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY
Warunki.
Wymagane dokumenty:
• Wniosek o wydanie warunków na wykonanie zjazdu z drogi gminnej
• Mapa do celów projektowych lub opiniodawczych w skali 1:500 lub 1:1000 z naniesioną propozycją zjazdu
Załączniki do pobrania:
• Wniosek o wydanie warunków na wykonanie zjazdu z drogi gminnej (pobierz druk )
Podstawa Prawna:
• Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r Nr 204, poz. 2086 z późniejszymi zmianami)
Termin składania dokumentów:
na bieżąco
Termin załatwienia sprawy:
do 30 dni
Wysokość opłaty skarbowej:
–
Forma płatności:
–
Miejsce i forma złożenia dokumentów:
Osobiście lub za pośrednictwem poczty
Odbiór dokumentów:
• osobiście
• pocztąza potwierdzeniem odbioru.
Tryb odwoławczy:
–
Termin złożenia odwołania:
–
DODATKOWE INFORMACJE:
–
Osoba odpowiedzialna: Stanisław Kot