Przejdź do treści
Strona główna » Aktualności i ogłoszenia » Procedura szacowania strat

Procedura szacowania strat

Straty w gospodarstwach rolnych spowodowane przez grad, deszcz nawalny, ujemne skutki przezimowania, przymrozki wiosenne, powódź, huragan, piorun, obsunięcie się ziemi lub lawinę powinny być zgłaszane przez właścicieli gospodarstw rolnych lub działów specjalnych produkcji niezwłocznie po wystąpieniu tych zjawisk lub stwierdzeniu ich skutków. Straty należy zgłosić do urzędu gminy/urzędu miejskiego/urzędu miasta właściwego ze względu na miejsce ich wystąpienia. Zgłoszenia dokonuje się na formularzach oświadczeń opracowanych przez Wydział Środowiska i Rolnictwa.

pełne informacje wraz z wzorami formularzy znajdą państwo pod adresem : klinij tuataj

lub

https://luwwlublinie.bip.gov.pl/rolnictwo/459267_procedura-szacowania-strat.html

 

Jesteś tutaj:

Strona główna » Aktualności i ogłoszenia » Procedura szacowania strat

Urząd Gminy Kraśnik

ul. Kościuszki 24
23-200 Kraśnik
tel. +48 81 8843427
faks +48 81 884378
e-mailsekretariat@gminakrasnik.pl
NIP: 715 177 8014

Rachunek bankowy

Nasz Bank:
Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej
Konto urzędu Gminy Kraśnik:
04 8717 0009 2001 0000 8844 0001