Jak załatwić sprawę

Wydanie warunków na wykonanie zjazdu z drogi gminnej

Komórka odpowiedzialna:

Stanowisko ds. budownictwa


Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Kraśnik, ul. Kościuszki 24, pok. nr 12, tel.(81) 826 41 62

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY 
Warunki.

Wymagane dokumenty:

• Wniosek o wydanie warunków na wykonanie zjazdu z drogi gminnej 
• Mapa do celów projektowych lub opiniodawczych w skali 1:500 lub 1:1000 z naniesioną propozycją zjazdu 

Załączniki do pobrania:

• Wniosek o wydanie warunków na wykonanie zjazdu z drogi gminnej (pobierz druk )

Podstawa Prawna:

Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r Nr 204, poz. 2086 z późniejszymi zmianami)

Termin składania dokumentów:

na bieżąco

Termin załatwienia sprawy:

do 30 dni 

Wysokość opłaty skarbowej:

-


Forma płatności: 
-

Miejsce i forma złożenia dokumentów
Osobiście lub za pośrednictwem poczty

Odbiór dokumentów: 
• osobiście 
• pocztą
za potwierdzeniem odbioru.
 

Tryb odwoławczy:

-

Termin złożenia odwołania:

-


DODATKOWE INFORMACJE:
-

 

Osoba odpowiedzialna: Stanisław Kot

O gminie

Przydatne odnośniki

czyste powietrzeepuaplogo starpowlogo umlefslogo uplogo lgdwykluczenie baner

strona banner  sippk Rysunek2plan gospodarki

 

 

Sprawy Obywatelskie

77 obywatel gov pl

 

Gminy Partnerskie

ESP

  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 Informacje ESP

Rządowe Centrum Legislacji

elekdzienurzlublmonitor dziennik urzedowydziennik ustaw dobry1

SYSTEM SMS

System powiadamiania SMS dla mieszkańców

navi sms

Pobierz deklaracje (pdf)